Friday, August 17, 2007

memories**



Veient tot el que té l'Anna al blog m'ha fet ganes de donar una ullada de nou a les fotos de l'any passat, quan feiem treballs i festes. Mirant mirant he trobat les de producció, quan vam anar a l'estació del poble Almu, Anna i jo a fer fotos de prova per al treball fotogràfic de l'assignatura. Les que anàvem buscant son bastant pobres, però he trobat una bastant especial i que ens uneix a les tres...Almu i jo, i Anna, molt important, que és qui fa la foto.


Merda! m'estàs pegant la "mohina" Ann! Segon era lo més!!! Be, be, no ens alarmem, ja anirem fent fotos...si no, mira l'Almu com s'esta posant les piles amb el portfolio. Des d'aqui ànim a Almudenita i un pessic al cul per a l'Anna i per a mi!! Au imbalaggiettes!!!!


(per cert, alguna te la imatge de l'imbalaggiettes en format digital?? no la trobe i la vull!!!)

2 comments:

anna said...

Ja ho deia jo que aquest curs ha segut una caca... No hem fet res!


una lágrima
dos lágrimas
tres lágrimas
.............
_sin pena ni gloria_
(agafeu forces per als dijous vinents)

anna said...

PERO QUE GUAPAS ME SALÍS!