Tuesday, February 5, 2008

Quiero ser abuela...

Què bonic ser àvia. Per donar-li monedes "doradas" als nets, per posar les cames sota la taula amb el braseret, per comprar la Pronto, per fer Primitivas, per a no tenir preocupacions.
Però resulta que soc jove. Oh! què bonica la joventut! Sense preocupacions, en la flor de la vida, descobrint noves coses, noves experiències...De què ens sona, aquesta frase? Pot ser han sigut els nostres avis o pares qui l'han dit alguna vegada.
Sí. Sí. Què bonic ser jove fa 30 anys. Ara, estem en la flor de la vida, sí...en la flor d'estudiar alguna carrera que ens dongui un títol, d'aquells que fa 30 anys et permetien trobar un treball amb el que guanyaves tants diners! Ara sort tens si trobes un treball relacionat amb el que has d'estudiar.
A la meva edat la meva mama feia plans de boda, treballava, buscava un pis per comprar. Jo ara no faig plans, no trobo un treball per combinar amb els estudis, i no tinc diners per pagar el lloguer del pis d'estudiants.
Estaría be trobar un treball desent minimament relacionat amb la carrera que fa 4 anys que porto pagant, per poder pagar el lloguer del pis, per emplenar la nevera, per canviar la RAM del portátil (no penso ni en canviar-lo, el pobre). Estaría be poder guanyar diners per començar a pensar en LLOGAR un pis amb el Dani, per començar a fer la meva vida de jove... ni penso amb el carnet de cotxe, menys amb el cotxe, ni amb un mac...Ho tinc prohibit.
I si segueixo aixi, ni pis, ni convivència, ni fills, ni nets. NO SERÉ ÀVIA. NO SÓC JOVE. NO SÓC NENA.
El que sí que soc és tota la merda que estic empassant, i també la dona del meu home.
S'haurà d'intentar, no?

2 comments:

Levadura Antoine said...

si lo dices asi..yo tb qiero ser abuela! i diego no qiere hijitos.. eso si q s grave! no sere abuela tpc!

el mac?algun dia fixum q el tens!! i casa cn tu home! Casa del amor tb! aii q bonic***

bxs pressiosseta!

anna said...

LA ABUELA QUE NUNCA EXISTIÓ...

Ai... la figueta esta!
Algun dia ens tocara la primitiva i ja veuràs!
de toooo tendremos!


mua wapa. ens veiem aquesta nit