Wednesday, July 2, 2008

Crec que ja he trobat la meva professió.



Vull ser ajudant de fotògraf, si sí, pero no de qualsevol...sinó de Mitchell Feinberg, un dels millors fotògrafs de producte (o de delícies) del món. No sols fotografía dolços, sinó que pren fotos de tot allò que es puga imaginar...el que passa es que aquesta sessió és en la que jo hauría de ser ajudant...Què farà després amb els dolços?? els llençarà?? aaaahhhrrrrrrrrrmmmm...me los llevo a casaaaaaaa!!!!

Aquestes fotos son d'una sessió que ha fet que es titula My Sweet Life, i es basa en la gran oda del'escriptor Adam Richamn's a la quantitat brutal de dolços meravellosos que et troben al món...

vía +KN .

4 comments:

Juan_cb said...
This comment has been removed by the author.
Juan_cb said...

SONIAAAAAAAAAAA. Me pareix molt bé que vulgues ser ajundat... pero per favor no poses ixes fotossss. Ara on busque ixos pastissos?.

Si te fas ajudant, ja saps, com q te sobraran ací tens un voluntari per menjar-se la resta. Es que si te menjes tot tu te pot sentar mal. Jo ho faig pel teu be, ejejeje.

Levadura Antoine said...

Sonia! cuando he leido el titulo del post y he visto las fotos (sin leer la explicació!) pensaba q la profession de la q hblabas era ser pastelera! jeje.. como cuelgas cosas q haces tu ricas-ricas.. he pensado: joo, sonia como se lo ha currado esta vez!! jajaja

lo podriamos intentar.. yo creo q seria feliz siendo pastelera, m estoy cansando de esto de la publi, y eso q no hems terminado aun la carrera! grrrr..

muxos bexs!!!

anna said...

pq has borrat el meu comment? jou...

Pos ja he actualitzat!!! ueueue.
Ale, curranta, a trabajá a vé si te van a reñí!!!

vaja bé el dia!!! parlem, eh?
un beso.

O hago gimnasia o... en jelly me convertiré del todo!
anna